به گزارش مشرق، قیمت مدل های مختلف پژو ۲۰۶ در بازار گران شده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ | با سی دی پلیر و سنسور عقب با ۲ میلیون افزایش قیمت به ۲۵۷ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با همین حدود افزایش قیمت به ۲۶۷ میلیون تومان رسید.
برند | مدل(سال ساخت) | کارکرد (کیلومتر) | قیمت (تومان) |
---|---|---|---|
۲۰۰۸ | ۱۳۹۸ | صفر | ۱,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۰۸ | ۱۳۹۹ | صفر | ۱,۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۶ تیپ ۲ | ۱۳۹۹ | با سی دی پلیر و سنسور عقب | صفر | ۲۵۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۶ تیپ ۲ | ۱۴۰۰ | صفر | ۲۶۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۶ تیپ ۲ | ۱۴۰۰ | (قیمت نمایندگی) | صفر | ۱۴۹,۳۸۹,۰۰۰ |
۲۰۶ تیپ ۵ | ۱۳۹۹ | ترمز عقب دیسکی، سی دی پلیر، سنسور عقب | صفر | ۳۳۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۶ تیپ ۵ | ۱۳۹۹ | ترمز عقب کاسه ای، بدون سی دی پلیر | صفر | ۳۲۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۶ SD V۸ | ۱۴۰۰ | بدون سنسور عقب و ترمز عقب کاسه ای | صفر | ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۶ SD V۸ | ۱۳۹۹ | بدون سنسور عقب و ترمز عقب کاسه ای | صفر | ۳۱۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۴۰۰ | پانوراما | صفر | ۳۶۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۳۹۹ | پانوراما | صفر | ۳۵۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی ، فرمان برقی ، کروز | صفر | ۳۵۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۳۹۹ | با رینگ فولادی ، فرمان برقی ، کروز | صفر | ۳۴۷,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی - | صفر | ۳۴۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۳۹۹ | با رینگ فولادی - | صفر | ۳۴۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۴۰۰ | پانوراما (قیمت نمایندگی) | صفر | ۲۳۵,۵۵۸,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی ، فرمان برقی (قیمت نمایندگی) | صفر | ۲۱۵,۰۴۲,۰۰۰ |
۲۰۷ دنده ای | ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی (قیمت نمایندگی) | صفر | ۲۰۸,۳۶۷,۰۰۰ |
۲۰۷ اتوماتیک | ۱۴۰۰ | پانوراما | صفر | ۵۵۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ اتوماتیک | ۱۳۹۹ | پانوراما | صفر | ۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ اتوماتیک | ۱۳۹۹ | با رینگ آلومینیومی | صفر | ۵۰۴,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ اتوماتیک | ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی | صفر | ۵۳۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ اتوماتیک | ۱۳۹۹ | با رینگ فولادی | صفر | ۴۹۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک | ۱۳۹۹ | با رینگ فولادی | صفر | ۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲۰۷ صندوقدار دنده ای | ۱۳۹۹ | صفر | ۳۶۵,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۰۵ GLX بنزینی | ۱۳۹۹ | صفر | ۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۰۵ GLX دوگانه سوز | ۱۳۹۹ | صفر | ۲۷۹,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۰۵ SLX | ۱۴۰۰ | صفر | ۳۰۸,۰۰۰,۰۰۰ |
۴۰۵ SLX | ۱۳۹۹ | صفر | ۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۵۰۸ GT لاین | ۲۰۱۷ | صفر | ۱,۵۶۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس LX | ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای | صفر | ۳۳۶,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس LX | ۱۳۹۹ | با رینگ آلومینیومی، ترمز عقب دیسکی | صفر | ۳۲۱,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس LX | ۱۳۹۹ | با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای | صفر | ۳۱۷,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس LX | ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی و ترمز عقب کاسه ای(قیمت نمایندگی) | صفر | ۱۷۵,۹۲۳,۰۰۰ |
پارس اتوماتیک | ۱۳۹۹ | با رینگ فولادی | صفر | ۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس دوگانه سوز | ۱۴۰۰ | صفر | ۳۴۶,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس دوگانه سوز | ۱۳۹۹ | صفر | ۳۲۷,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس دوگانه سوز | ۱۴۰۰ | (قیمت نمایندگی) | صفر | ۱۷۵,۷۲۹,۰۰۰ |
پارس ساده | ۱۴۰۰ | صفر | ۲۷۷,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس ساده | ۱۳۹۹ | صفر | ۲۶۳,۰۰۰,۰۰۰ |
پارس ساده | ۱۴۰۰ | (قیمت نمایندگی) | صفر | ۱۶۹,۲۳۳,۰۰۰ |
منبع:اقتصادآنلاین